Tuesday, September 23, 2008

burday girl!

23 Sept....
wahaaa!! my burday lorh~

rmai yg wish....
susunan wishing:
1-ila
2- 'dier!'
3-carul
4-kak aini
5-seha
6-kak yana
7-liyana nadiah (yg lme ilang)
8-ety
9-simon
10-am (my ex)
11-nazwan (ym)
12-mama
13-wande
14-yaya
15-aina
16-papa
17-mein
18-anje,bdk2 skola dier,bf dier
erm.....tu je kowt...xingat lah....kalo ade yg xsebut maaf la yea!

tp yg aku sure xwish burday aku : Tqa,Skina,Akmal (weyh mne korunk ilang hah?) hahaha abeh la da naek nme korunk kt blog aku neyh kuang3....

Btw....yg wish TQ yea korunk....tp sdayh la bln pose xdpt nk celebrate ++ xd kek lorh...xckup bajet...++ xd adiah lg sdayh hahahhaa (gurau jer)

ponet den hepi utk 1 day....yela burday girl kne la hepi....tp still sdayh pela burday aku sorg jer dlm bilik + wat assignment ney biler la nk abeh2...adeh~

bak kate 'dier' burday girl smggu...upss bkn aku yg ckp k....so muahahhaa akan ku tuntut adiah ku dr dier! Neyh saba nk blk!!

0 Comments:

Post a Comment