Thursday, February 12, 2009

haih...

>_< dis week....i'm not well... byk saket nyeh..ades~
akibatnyeh smlman aku xg klas...
damn! tgl topik2 yg penting...but its ok....
da tnye2 kwn2 laen pe yg blaja...

tnpe d duga smlm...
gusi aku tkoyak...luke...sb ---> tkena kuku wolverine (nahmal)
haih...tp xpe la da baek da...dier xsengaje...xpe2 maafkn..
tp bak kate kwn aku potong jeh kuku dieh....hahaha...nti dieh!

subject sem neyh urgh.....xphm pe pon....
aku sem neyh agk blur n blank...
asl msuk sem bru jeh blank---->keje xwat lgik
ades!~
ble sem pendek otak aku jln dgn cepat plak..
haih xphm gan otak sndri neyh...
hahaha....

haih...dlm keadaan begini aku idam2kn banana split....
nahmal kate nk wat kn...(ehmm yela tuh)

yummy~ tgk pic da wat rse lapa n nk~~
....hahahaha....
end~

0 Comments:

Post a Comment